Söndag

Vaknade sju imorse för mina ben värkte så jävla mycket, haha! Vart ingen körning idag och det är jag lite (ganska) tjejsur över men det kanske är lika bra, så får min otränade kropp vila lite.

Idag är det alla hjärtans dag och den ville jag fira med min Summit, när inte det går får man typ städa och fixa här hemma istället.... snöar så mycket att man inte vill vara ute utan monosuit och en hjälm. Men det är ju bra!! 👌 Så innedag it is. Kom på mitt i alltihop att jag inte visat en bild på min färdiga rygg;

Rätt nöjd faktiskt! :)
Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fyfaan vad snyggt! :D

sv: hehe, joo det var ett tag sen jag skrev lite, tänkte komma igång med det igen. Är rätt skönt att ha nånstans att skriva av sig lite ibland och så tänkte jag det skulle vara bra inför flytten så att familjen kan kolla in hur det ser ut i nya läggan och hur det går för oss när vi väl kommer iväg

Svar: Åh, tack :D
Ja det är bara kul tycker jag, vill ju också veta hur det går för er! Fattas bara att Sarah börjar skriva igen så man vet vad alla gör, lätt att hålla koll på er på det sättet jue ;)
Hanna

2016-03-07 @ 14:58:33
URL: http://linneaburman.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0